Mainonta tehoaa! Tai ainakin Raikastamon radiomainokset Radio Helsingissä, kuten viaton uhri Fakta sai eilen kokea. Stokkan Herkussa mukaan tarttui nimittäin kyseisen mehufirman omenamehua, joka oli vuoden 2009 luomutuote. Hintakin oli sen mukainen, sillä 250ml pullosta sai pulittaa tasan kolme euroa. Entäs maku? Huijattiinko sinisilmäistä (vai korvaista?) kuuntelijaa pahemman kerran?
Periaatteessa ei, sillä mehu on tosi hyvää ja makuero tavalliseen mehuun on valtava. Toisaalta kyllä, sillä mehu oli ainakin tämän maistelijan mukaan täysin samaa kamaa kuin Valion Luomuomenamehu - puolet kalliimmalla hinnalla. Toisaalta on kiva juttu saada luomuomenamehua myös pienemmissä "eväspulloissa", jolloin mehulla voi korvata limut tai muut lisäainejuomat. On myös ihan hyvä juttu, että luomuakin osataan viedä eteenpäin tyylillä: pullo on värimaailmaansa myöten hieno pakkaus! Plussaa siis mausta ja designista, miinusta kalliista hinnasta. Kaikkea ei voi saada?
(Kuva: Raikastamo)
perjantai 11. kesäkuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti